GuidePedia


Jelena Marjanović pevačica čije je beživotno tijelo pronađeno tek 2. aprila u jednom manjem kanalu u naselju "Crvenka" kod mesta Borče, na dan njenog nestanka je trebalo da snima svoju pjesmu tačnije duet zajedno sa svojom dragom prijateljicom i koleginicom Indirom Aradinović indy.Kako je ispričala pevačica Indi, rekla je da je Jeca Marjanović trebalo da ode na ovo snimanje za pjesmu na kojoj je ubijena pjevačica Jelena pjevala prateće vokale...

"Dan kada se desila ova zaita uzasna tragedija, imala sam jedan termin zakazan da otpjevam ovu pjesmu koja je inače bila posljednja  snimljena sa njenim pratećim vokaliima u pesmi. Posljednji njen otpjevan vokal na tu pjesmu, ja sam imala termin da tu noć otpjevam tu pjesmu zajedno s njom. Ne znam  zašto, nikada u životu nisam nazvala njenog supruga Zorana da potvrdimo taj dolazak. Ja sam ga posle nazvala da potvrdim dolazak u studio. Čula sam da je Jelena  nestala i odmah sam se odazvala da je svi tražimo", ispričala je pevačica Indy.

Kurir-info.rs
 
Top