GuidePedia


Australijska policija počela je danas istragu o navodima da je američki glumac Mel Gibson uvredio i fizički napao fotoreporterku koja ga je slikala u društvu jedne mlade žene.
Gibson. koji je ove godine napunio 59 godina, navodno je verbalno napao, gurnuo i pljunuo fotoreporterku Kristi Miler, kada ga je slikala sinoć u Sidneju dok je izlazio iz bioskopa u društvu 24-godišnje Rozalind Ros.
Kristi Miler rekla je da je Gibson bio "van sebe" i da je bila "šokirana" jer ju je poznati glumac gurnuo i pljunuo u lice.
 Slikala sam Mela i njegovu devojku i kada sam se okrenula, snažno me je gurnuo u leđa... Bila sam šokirana jer to nisam očekivala. Nisam sigurna da li me je gurnio šakama ili laktom - kazala je ona i dodala da je sukob okončala glumčeva devojka, ali ne pre nego što ju je on pljunuo i nazvao je psom.

 
Top